Azért írom ezt, mert…

Szerző: Zonyika on 2011.09.25. 16:20

Mert hihetetlen, mennyire nem hiszed el, hogy szeretlek. Te, aki ezt elolvasod, s azért szeretlek, mert elolvasod, s te azért olvasod, mert kíváncsi vagy, hogy miért szeretlek. Azért szeretlek, mert kíváncsi vagy, hogy mi benned a szerethető, amit rajtam kívül más nem szeret benned, pedig lehetne benned azt szeretni, csak vannak olyan hülyék (mint én), akik nem tudják kimondani, hogy mi az, amit szeretnek benned s miért is.

Te egy csomag vagy. Goods in a little package. Egy csomag szeretet, nagy, türkiz masnival átkötve, bélyeg rányalva, a címemre feladva. Az enyémre, s nem máséra. Kinyitottalak, örültem neked, s hagytalak játszani. Boldogok voltunk, örültünk egymásnak, testvéremként szerettelek, majd elengedtelek, mert kint akartál játszani, másokkal és máshol. Visszajöttél, de újra ki akartál menni, s én hagytam. Hagytam, mert tudtam, hogy bezárva rosszul éreznéd magad, és mivel nem szeretném, hogy rosszul érezd magad, ezért kiengedtelek. Hiba volt? Nem. Felfedezted a világot, láttál szépet és borút, így kell ezt, s én így szeretlek, tapasztattal teliként. De hoztál haza fertőt is, s megmérgezted az otthonod is. Szeretetből, mert szeretetbe jöttél haza, s szeretetet hoztál, mégis mikor a betegségünk miatt vagyok mérges és veled kiabálok, azt is szeretetből teszem. Mert szeretlek, mert mindig hazatalálsz hozzám. Szeretem, hogy én lehetek az otthonod, a nagyvilágod origója. Szeretem, hogy én gyógyíthatlak mert, mert szeretek gondoskodni rólad, ha néha mérges is vagyok, mert én is beteg leszek tőled. Ettől még szeretlek. Szeretni is foglak, hidd el. Kérlek, hidd el, mert nem tudsz ellene tenni semmit. Testvéremként akarlak szeretni, míg tehetem, s kigyógyítani minden bajból. Szeretek veled sírni és nevetni. Szeretek veled és nélküled lenni, ha tudom, hogy jól vagy. Az se baj, ha rosszul vagy, mert aki nincs lent, az nem tudja, hogy milyen fent igazán lenni.
Még megvan a masnid is. Nem fogom kidobni, mert szeretem őrizgetni, ez az első, amit belőled láttam, de ez legalább mindig nálam lehet, ha te el is mész itthonról. Néha a masniddal alszok.

Címkék: allapot
szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvlelzo.blog.hu/api/trackback/id/tr163255415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása